Да, можете да направите поръчка по телефона. Поръчвайки по телефона е необходимо да знаете артикулния номер на продукта, който искате да поръчате и да ни оставите детайли за доставка. В този случай ние ще ви изпратим  имейл потвърждение че, сме приели поръчката Ви, а Вие следва да потвърдите, че приемате условията за доставка и цената. Поръчката се счита за приета след като ни изпратите писмено потвърждение по имейл.

След като направите поръчка по телефона личните Ви данни – име, имейл, телефон и адрес за доставка, се завеждат в системата ни подобно на стандартните поръчки онлайн. Те се третират по същия начин. Повече за защитата на личните данни можете да намерите тук.

Вие можете да се възползвате от правото си на отказ от стоки в 14 дневен срок от датата на закупуването. Условие е да изпратите обратно продукта в оригинална запечатана опаковка, неизползван и без дефекти, с непокътнати етикети, в същото състояние и аксесоари,  с които е бил доставен, заедно с всички придружаващи документи.

Няма да можете да върнете продукти, които са увредени от вас, с нецялостна опаковка, имат следи от надраскване, износване, удари и др. отклонения от първоначалният изряден търговски вид. Стандартен формуляр за упражняване на право на отказ може да намерите и на сайта на КЗП.

Транспортните разходи за връщането на продукта са за сметка на клиента.

Можете да анулирате поръчка преди тя да е обработена и изпратена. Достатъчно е да се свържете с екипа ни в рамките на работния ден, в който е направена поръчката.

Ако не сте получили потвърждение на поръчката си в рамките на 48 часа се свържете с екипа на тел: 0887 08 32 53 или имейл: info@profimag.bg

Екипът ни е насреща да отговори на всички въпроси свързани с продуктите. Свържете се нас на тел: 0887 08 32 53 или чрез онлайн чат услугата ни.

Ако вече сте се записали за бюлетин, но не сте получили такъв в рамките на 2 месеца, моля, свържете се екипа ни на имейл: info@profimag.bg. Необходимо е да ни изпратите имейла, с който сте се записали.

В случай, че поръчаната стока получи дефект, който не е резултат на неправилна употреба, Вие можете да направите рекламация. Повече за условията за рекламация открийте тук.

Ако по случайност сте изтрили потвърждаващото съобщение или имейл съдържащи Вашия промо код и все още не сте го използвали, можете да се свържете с нас на имейл: info@profimag.bg. Необходимо е да ни изпратите имейлът, на който получавате съобщения от нас.

В случай, че Вие правите поръчката в онлайн магазина, но желаете доставка до различен получател, трябва да платите цялата стойност на поръчката с включените транспортни разходи предварително. Това може да стане като изберете „Плащане с карта“ и въведете данните на получателя в полето „Адрес за доставка“.

Необходимо е да ни уведомите, че продуктите ще бъдат доставени на друг получател в полето „Бележки“ при приключване на поръчката.