Политика за отказ /връщане на стоки закупени от онлайн магазин profimag.bg

 

Можете да върнете стока, закупена от нашия онлайн магазин в рамките на 14 дни от нейното получаване. Имате право да върнете стоки без да посочвате причина, без да дължите обезщетение или неустойка и без да заплащате каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55 от ЗЗП. Връщането представлява отказ от договорa за продажба от разстояние от онлайн магазина ни.

Връщането на стоки важи за продукти, които нямат дефект. При наличие на дефект Вие можете да направите рекламация.

Стоки, които не подлежат на връщане

На връщане не подлежат персонализирани стоки, както и такива, чието разопаковане застрашава хигиеничността им, целостта им или търговския им вид. Не приемаме отказ и на следните стоки:

  • Тонирана боя по желание на клиент;
  • Тапи за уши;
  • Разопаковани сухи строителни смеси;
  • Течни и пастообразни строителни разтвори;
  • Течни и пастообразни строителни разтвори и бои, допълнително разреждани, тонирани и модифицирани от потребителите;
  • Архитектурни профили и декоративни елементи по индивидуална поръчка;
  • Стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
  • Разопаковани стоки.

Условия за отказ и връщане

  • За да върнете стоки, след тяхното приемане от спедитора, трябва да попълните нашата онлайн форма. Ако сте регистриран потребител, можете да направите това и от своя профил. Вие ще получите потвърждение, че формулярът със заявката Ви за отказ е получен.
  • Ако желаете, вместо нашата онлайн форма, можете да използвате стандартния формуляр за упражняване на право на отказ публикуване на уебсайта на КЗП. Нужно е да ни изпратите попълнения формуляр на имейл: sales@profimag.bg
  • Всички продукти трябва да бъдат в оригиналната си запечатана опаковка, придружени от всички данъчни документи ( фактура, касов бон, разписка за изплатен пощенски паричен превод ), условия и инструкции за употреба, гаранционна карта/ако са ви били изпратени с продукта/.
  • Върнатият продукт следва да бъде неизползван и без дефекти, с непокътнати етикети, в същото състояние и аксесоари, с които е бил доставен. Няма да можете да върнете продукти, които са увредени, с нецялостна опаковка, следи от надраскване, износване, удари и други отклонения от първоначалният изряден търговски вид.
  • Ако сте закупили продукт от няколко части, то всички части трябва да бъдат налични.
  • Ако сте закупили продукта с промо пакет или подарък към него следва да върнете и тях.

Начини за връщане

Чрез куриер – Транспортните разходи за връщането са за сметка на клиента. Магазин Profimag.bg ще организира вземане на пратката от Ваш адрес или ще Ви предостави товарителница, по която можете да върнете стоката, чрез изпращане от офис на куриер.

Чрез оставяне в наш склад – Можете да оставите стоките в наш склад в гр. Русе. Не се начисляват транспортни разходи.

Възстановяване на суми

Сумите платени от Вас, ще Ви бъдат възстановени в рамките на 14 дни от получаването на Вашия формуляр за отказ от стока по банков път. Необходимо е да ни предоставите банкови данни, за да можем да извършим връщането на сумите.

Политика за рекламация на стоки

 

Условия за рекламация

  • За да направите рекламация, трябва да попълните нашата онлайн форма. Ако сте регистриран потребител, можете да направите това и от своя профил. Вие ще получите потвърждение, че заявката Ви за рекламация е получена.
  • Всички продукти трябва да бъдат в оригиналната си опаковка, придружени от всички данъчни документи ( фактура, касов бон, разписка за изплатен пощенски паричен превод ), условия и инструкции за употреба.
  • Ако сте закупили продукт от няколко части, то всички части трябва да бъдат налични.
  • След като продуктът/ите, които сте върнали бъдат разгледани ще получите официално становище относно статуса на своята рекламация.

За рекламация се приемат следните положения:

  • Видимо, от пръв преглед, несъответствие между поръчания модел и доставения.
  • Видим транспортен дефект след оглед на мястото на получаването на стоката.
  • Видимо несъответствие в момента на получаване между търговската марка на доставения продукт и снимката на продукта в онлайн магазина.
  • Видими липси на части или окомплектовка на продукта при получаването.

Рекламации на закупени чрез онлайн магазина стоки се извършват по правилата на ЗЗП (само за потребители ФЛ) и/или съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното.

Потребители могат да се възползват от правото си да предявят рекламация в рамките на законовата гаранция след получаването на продукта /когато е приложимо/.Срокът на законовата гаранция е валиден за всички стоки, освен за тези с по-кратък естествен срок на годност.

Стоки, които не подлежат на рекламация:

  • Продукти с дефекти, появили се по вина на потребителя, поради неправилна употреба, несъответстваща с инструкциите /когато е приложимо/.
  • Продукти без оригинална опаковка и етикети.
  • Продукти без данъчни документи.
  • Продукти с липсващи части.
  • Продукти с дефекти, появили се извън рамките на законовата гаранция.
  • Продукти с износвания от употреба по-големи от нормалното за тях.
  • Продукти с незначителни дефекти.

Начини на връщане

Чрез куриер – Транспортните разходи са за сметка на търговеца, ако се докаже, че рекламацията е основателна и продуктът подлежи на рекламация по условията записани по-горе.

***Магазин Profimag.bg ще организира вземане на пратката от Ваш адрес или ще Ви предостави товарителница, по която можете да върнете стоката, чрез изпращане от офис на куриер.

Чрез оставяне в наш склад – Можете да оставите стоките в наш склад в гр. Русе. Не се начисляват транспортни разходи.

Начин на удовлетворяване на рекламацията

Вие можете да посочите предпочитаният от вас начин:

  • Чрез замяна с нов продукт.
  • Чрез замяна с различен продукт на същата стойност.
  • Чрез възстановяване на сумата – упражняването на това право предизвиква прекратяване на договора между Вас и онлайн магазина. Вие сте задължен да върнете продукта. Възстановяването на суми в случай на уважаване на рекламации се извършва по банков път в рамките на 30 дни след приемането на рекламацията за основателна.
  • Чрез извършване на ремонт, когато това е приложимо.

***Търговецът има задължение да възстанови на потребителя единствено сумата, отговаряща на стойността на продукта. Търговецът няма задължение да възстанови сумата, платена от потребителя за доставянето на стоката до неговия адрес.

За въпроси, свързвани с политиката за връщане и рекламация на profimag.bg се свържете с нас на имейл: sales@profimag.bg