Profimag.bg използва куриерските услуги на Спиди за доставка на Вашите пратки. Спиди е наш официален партньор и поради тази причина можем да предложим изгодна цена за доставка до адрес или офис.

За колко време се доставят пратките

Доставките със Спиди се извършват в рамките на един ден след изпращането на пратката от нашия екип. В извънредни случаи, поради забавяне от страна куриера, срокът за доставката може да бъде удължен с 1 до 10 дни. При забаване на Вашата пратка се свържете с нашия екип за актуална информация.

Екипът ни се старае да Ви предоставя навременни известия при наличие на забавяне.

Каква е цената за доставка със Спиди

Цената за доставка със Спиди можете да видите при приключването на поръчката. Тя се изчислява в реално време. В случай на промяна (редакция) на поръчката цената може да се промени. За да получите актуалната цена след редакция на поръчката можете да свържете с нашия екип.

Такса за Пощенски паричен превод

Таксата за пощенски паричен превод, когато за поръчката е избран този начин за заплащане, е дължима от получателя. Тя ще се начили при получаването на пратката и е в размер 0,6% от общата стойност на поръчката, но минимум 0,60 лв.

Известия и пренасочване на пратки

Проследване на пратки

След обработка и изпращане на Вашата поръчка ще получите имейл с номер на товарителница и линк за проследяване на пратката си. За да получите номер на товарителница и линк е необходимо да сте продставили Ваш имейл адрес при поръчката в Profimag.bg. В случай, че не сте предоставили такъв можете да свържете с нашия екип, който ще Ви изпрати номера по удобен за Вас начин.

Свържете с нас и ако сте предоставили имейл адрес, но не откривате имейл от нас. Той може да е попаднал с Спам папката или да е блокиран.

Пренасочване на пратки

Ако сте избрали адрес за получаване на пратката, но не се намирате на него при посещението на куриера или желаете предварително да пренасочите пратката си, можете да направите това, чрез опцията Smart Control в съобщението, което ще получите от Спиди. Можете да пренасочите своята пратка и като се свържете със Спиди по телефона. Пренасочването на пратките е грижа на клиента и всички възникнали разходи са за негова сметка.

Връщане на продукти със Спиди

Ако желаете да върнете продукт, възползвайки се от своите права описани в Условията ни за връщане и рекламация Profimag.bg ще организиера връщането със Спиди и ще Ви предостави товарителница за връщане.

Повредени продукти при доставка

Всички поръчки се изпращат с опция за преглед на пратката. Ако забележите дефекти, нарушена опаковка или липсващи части от Вашите продукти можете да откажете пратката и да я приемете и да направите рекламация.

Разписка за изплатен пощенски паричен превод от Спиди

При заплащане на Вашата поръчка при получаване от куриера, той издава разписка за изплащането на дължимата сума ( ППП ). Запазете тази разписка, тъй като тя е официален платежен документ. В случай на връщане или рекламация Вие трябва да върнете продуктите, придружени от всички получени документи, включително и тази разписка.

Ако сте юридическо лице и Ви е издадена фактура за плащане с ППП, разписката служи вместо касов бон, който да приложите към нея.

Profimag.bg не може да Ви предостави копие от тази разписка. Ако се нуждаете от копие е необходимо да се обърнете към Спиди.